
Тема: “Шляхи розвитку у дітей вміння користуватися рідною мовою у живому, безпосередньому спілкуванні з оточуючими людьми різними педагогічними методами та прийомами” Мета: Створювати умови для розвитку комунікативної культури педагогів. Ознайомлювати з базовими положеннями теорії спілкування. Розвивати комунікативні вміння за допомогою ігрових методів навчання. Поглиблення та систематизація знань педагогів щодо змісту Базового компонента дошкільної освіти, формування … Продовжити читання “Семінар-практикум “Шляхи розвитку у дітей вміння користуватися рідною мовою у живому, безпосередньому спілкуванні з оточуючими людьми різними педагогічними методами та прийомами””
Булінг – це тривалий процес свідомого жорстокого ставлення, агресивної поведінки з метою заподіяти шкоду, викликати страх, тривогу або ж створити негативне середовище для людини. Як реагувати на булінг: Ігноруйте кривдника. Якщо є можливість, намагайтесь уникнути конфлікту, зробіть вигляд, що вам байдуже і йдіть геть. Така поведінка не говорить про боягузтво, навпаки, іноді … Продовжити читання “«Формування навичок дружніх стосунків серед вихованців ДНЗ, попередження насильства та булінгу»”
Професійна діяльність вихователя ДНЗ відноситься до професій типу “людина-людина”. Виховання дитини є складною діяльністю і передбачає постійний контакт з дитиною через гру, індивідуальні та спільні заняття з метою її розвитку. Вихователь приділяє увагу фізичному, психологічному та етичному становленню особистості дитини, що супроводжується постійним психоемоційним напруженням. Емоційне вигорання виникає в результаті внутрішнього … Продовжити читання “Профілактика емоційного вигорання педагога!!!”